Ανοιχτά κατά των διαφημίσεων των στοιχηματικών εταιριών στις φανέλες ποδοσφαιρικών συλλόγων τάχθηκε ο αντιπρόεδρος του κόμματος των «Εργατικών» στη Μεγάλη Βρετανία, Tom Watson.

Με δηλώσεις του τόνισε πως το κόμμα του είναι αποφασισμένο να σταματήσει την «επιδημία» του εθισμού και να προστατεύσει τα παιδιά από την έκθεση στον τζόγο. Προς αυτήν την κατεύθυνση, ανέφερε ότι έχουν την πρόθεση να να σταματήσουν οι διαφημίσεις στοιχηματικών εταιριών σε ποδοσφαιρικούς συλλόγους και την προβολή τους στις φανέλες τους.

«Το ποδόσφαιρο πρέπει να παίξει τον ρόλο του και να προστατεύσει τα παιδιά από τον εθισμό στον τζόγο. Οι χορηγίες στη φανέλα στέλνουν το μήνυμα ότι οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι δεν παίρνουν το πρόβλημα του εθισμού στο στοίχημα πολύ σοβαρά. Οι χορηγίες τοποθετούν τα brand name μπροστά σε οπαδούς όλων των ηλικιών τόσο στο γήπεδο όσο και από τον τηλεοπτικό φακό.

Όπως έχει απαγορευτεί σε εταιρίες καπνού να διαφημίζονται σε αθλητικά γεγονότα λόγω της βλάβης στην υγεία που μπορεί να προκαλέσουν, κάτι παρόμοιο πρέπει να εφαρμοστεί και για τις στοιχηματικές εταιρίες. Τα στοιχεία δείχνουν πως υπάρχει αύξηση του εθισμού στα τυχερά παιχνίδια και αυτό θα έχει κόστος στις οικογένειες αλλά και την κοινωνία. Οι σύλλογοι θα πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Ομοσπονδίας FA», τόνισε ο Tom Watson.

Αυτήν τη στιγμή, 9 σύλλογοι της Premier League έχουν χορηγικές συμφωνίες με bookmakers, ενώ ο αριθμός φτάνει τους 25 σε όλα τα αγγλικά πρωταθλήματα.

Άμεση όμως ήταν η αντίδραση-απάντηση της Betway, η οποία διαφημίζεται στη φανέλα της Γουέστ Χαμ.

Ο διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρίας, Anthony Werkman, ανέφερε σχετικά: «Η Betway έχει επενδύσει σημαντικά ποσά στην τεχνολογία για να αποτρέψει το στοίχημα σε μη επιτρεπτές ηλικίες, ενώ είναι μέλος πολλών κοινωνικών φορέων για την αντιμετώπιση του εθισμού στο στοίχημα. Είμαστε πάντα υπέρ του υπεύθυνου μάρκετινγκ και των αυστηρών κανονισμών στις διαφημίσεις. Ωστόσο, δεδομένης της εγγενής σχέσης και της αλληλεπικάλυψης του κοινού μεταξύ στοιχημάτων και ποδοσφαίρου, η χορηγία στη φανέλα είναι μια φυσική, προφανής και πολύτιμη διαφήμιση για τους bookmakers.».

ΠΗΓΗ

Σχόλια