Ενδιαφέροντα στοιχεία προέκυψαν από τον απολογισμό της ΟΠΑΠ Α.Ε. για το πρώτο εξάμηνο του 2017. Πιο συγκεκριμένα σε αυτό το χρονικό διάστημα τα καθαρά κέρδη έφτασαν στο ποσό των €60.9 εκ.  Το ποσό το αντίστοιχο χρονικό διάστημα στο 2016 ήταν €85,8 εκ.  Ποσοστιαία αυτή η μείωση μεταφράζεται σε 29%. Αν μάλιστα χωρίσουμε το εξάμηνο σε δύο περιόδους, θα δούμε ότι στο δεύτερο τρίμηνο η μείωση ήταν ακόμη μεγαλύτερη και έφτασε μέχρι το 33.6%, αφού το ποσό έπεσε από τα €33 εκ. (2016) στα €21,9 εκ (2017).

Αν δούμε επί μέρους τους τομείς – προϊόντα του ΟΠΑΠ θα καταλάβουμε ότι αυτή η μείωση προέρχεται από το αθλητικό στοίχημα. Πάντα για τις προαναφερόμενες χρονικές περιόδους. τα καθαρά έσοδα προ εισφορών έφτασαν στα €188.6 εκ., ενώ το 2016 ήταν στα €196.7 εκ., δηλαδή μείωση της τάξης του 4.1%.

Στον αντίποδα αύξηση και μάλιστα σημαντική υπήρχε στα Σκρατς & Λαχείααφού τα έσοδα έφτασαν στα €77.5 εκ, από τα €73,8 εκ. που ήταν πέρσι, κάτι που δείχνει αύξηση 5.1%.

Μικρότερη μεν, αύξηση δε, υπήρχε και στα Αριθμολαχεία, με το ποσοστό να φτάνει στο 1.1% (στα €413 εκ. από τα €408,3 εκ.

Τέλος στα VLTs, το νέο προϊόν του ΟΠΑΠ, τα πράγματα δείχνουν να βαίνουν προοδευτικά καλώς για την εταιρεία, αφού όσο ο κόσμος τα μαθαίνει, τόσο περισσότερο παίζει. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο τρίμηνο του 2017 παίχτηκαν €1,9 εκ., ενώ στο δεύτερο €7,5 εκ. Η αύξηση είναι εντυπωσιακή, αφού αγγίζει το 400% μέσα σε ένα εξάμηνο. Κάπως έτσι διαμορφώθηκε το συνολικό ποσό των €9.4 εκ. που παίχτηκε στα VLTs.

Όλα τα ανωτέρω σχολίασε ο Damian Cope, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ: «Η απόδοση του ΟΠΑΠ  σε λειτουργικό επίπεδο κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2017 παρέμεινε ισχυρή, με τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) να παρουσιάζουν ελαφριά μόνο κάμψη σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρά την απουσία σημαντικών αθλητικών γεγονότων και τις προκλήσεις στο εγχώριο οικονομικό περιβάλλον, οι οποίες συνεχίζουν να επηρεάζουν το διαθέσιμο εισόδημα των πελατών μας. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η συνολική απόδοση του ΟΠΑΠ είναι αξιοσημείωτη. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό, με γνώμονα το μακροπρόθεσμο όφελος του ΟΠΑΠ και των πελατών μας. Επεκτείνουμε και βελτιώνουμε το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας και είμαστε ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις των νέων Virtual παιχνιδιών μας και των παιγνιομηχανημάτων (VLTs). Επίσης, έχουμε ξεκινήσει την εισαγωγή των συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs) στο δίκτυό μας. Ο εκτενής σχεδιασμός μας για την υλοποίηση του Οράματος 2020 προχωράει σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας και είμαστε σίγουροι για τις ικανότητες της ομάδας του ΟΠΑΠ  ως προς την επίτευξη των μακροπρόθεσμων στόχων μας. Παρότι έχουν να γίνουν ακόμη πολλά στο δεύτερο εξάμηνο, το τρίτο τρίμηνο ξεκίνησε ενθαρρυντικά και παραμένουμε θετικοί στις προοπτικές ανάπτυξης του ΟΠΑΠ  για το υπόλοιπο του  2017 και πέρα από αυτό».

ΠΗΓΗ

Σχόλια